مركز تعميرات تخصصي سخت افزار
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 12
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1346
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بازيابي عكس هاي موبايل اندرويدي

يكي از قابليت هاي حال حاضر گوشي هاي تلفن همراه، قابليت عكاسي آنهاست كه البته در طول سالهاي اخير بسيار هم مورد توجه قرار گرفته است. اين موضوع سبب شده تا بسياري از كاربران گوشي‌هاي امروزي، براي ثبت لحظات و خاطرات خوش خود، به جاي دوربين عكاسي از تلفن همراه خود استفاده كنند.

مشكلي كه گاه در اين ميان به وجود مي‌آيد حذف ناخواسته و از دست رفتن تصاويري است كه كاربر در گالري گوشي تلفن همراه خود ذخيره كرده است. اگرچه از دست رفتن اطلاعات و حذف تصاوير اتافق ناخوشايندي است اما خوشبختانه در غالب موارد – و به ويژه در صورت رعايت نكاتي چند- امكان بازيابي عكس هاي موبايل اندرويدي وجود دارد. ريكاوري و بازيابي عكس‌هاي حدف شده و از دست رفته به عوامل متعددي بستگي دارد.

يكي از عوامل مهم اين است كه اين عكس‌ها در كجا ذخيره شده‌ است. اگر روي كارت قابل انتقال (removable) مانند كارت SD است، شانس بازيابي عكس هاي موبايل اندرويدي بالاست اما اگر ذخيره آنها روي فضاي ذخيره‌سازي داخلي تلفن ‌همراه‌تان صورت گرفته باشد، در اين صورت مشكل جدي‌تري خواهيد داشت.

(نكته: به ياد داشته باشيد وقتي داده‌ها حذف مي شوند، -اعم از چه عكس، موسيقي، اسناد و … – اين داده‌ها تنها تا زماني قابل بازيابي هستند كه مورد جديدي در حافظه جايگزين آنها نشده باشد).

آموزش بازيابي عكس هاي موبايل اندرويدي

براي بازيابي عكس هاي موبايل اندرويدي نياز به دانلود يك برنامه مناسب و نصب آن داريد. بنابراين براي شروع به play store برويد و برنامه بازيابي عكس بانام DiskDigger را دريافت و سپس برنامه را اجرا كنيد. البته براي بازيابي و ريكاوري عكس‌ها و تصاوير از دست رفته موبايل هاي اندوريدي برنامه‌هاي متعددي در پلي استور معرفي و عرضه شده‌اند كه شما مي‌توانيد بسته به نظر و خواست خود يكي از آنها را انتخاب و اجرا نماييد.

اما اگر جزو آندسته از كاربراني هستيد كه گزينه خاصي را مدنظر نداريد، پيشنهاد ما به شما انتخاب، دانلود، نصب و اجراي اپليكيشن DiskDigger از طريق play store است. دليل اين امر آن است كه اين برنامه نه تنها براي بازيابي عكس هاي موبايل اندرويدي قابل اطمينان است بلكه، تبليغات كمتري را هم ارائه مي‌كند. پس از نصب اين برنامه، واي فاي و اتصال داده ها را در تلفن خود خاموش كنيد.

نكته:

در صورتي كه بخواهيد بازيابي عكس هاي موبايل اندرويدي با همان كيفيت و ابعاد اصلي صورت بگيرند، نياز است تا دستگاه شما روت گردد. در غيراينصورت، به احتمال زياد، بازيابي داده‌ها و تصاوير با كيفيتي پايين‌تر از عكس‌ها و ويدئوهاي اصلي انجام خواهد شد.

براي روت شدن گوشي مي‌توانيد به راهنماهاي موجود در فضاي اينترنت مراجعه نماييد. در هر حال استفاده از برنامه DiskDigger به شما كمك خواهد كرد كه عكس‌هاي پاك شده خود را بازيابيد. بعلاوه اين برنامه به شما اين امكان را مي‌دهد كه آنها را به پوشه اي در دستگاه خود و يا به سرويس ابري بازگردانيد.

ترفندهايي براي عدم نياز به بازيابي عكس هاي موبايل اندرويدي

اگر شما در مرحله‌اي هستيد كه عكسهاي تلفن همراه خود را از دست داده‌ايد چاره‌اي جز بازيابي عكس هاي موبايل اندرويدي خود با استفاده از روش ذكر شده در بخش فوق نداريد. اما اگر هنوز اين اتفاق براي گوشي شما نيفتاده است توصيه كارشناسان تعمير گوشي آن است كه جهت پيشگيري از اين اتفاق –يعني از دست رفتن اطلاعات گوشي-، همواره يك نسخه پشتيبان از اطلاعات ذخيره شده در آن تهيه نماييد.

تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات ذخيره شده در گوشي نيز به روش‌هاي متعددي امكان‌پذير است. براي مثال شما مي‌توانيد اطلاعات خود را در يك هارد اكسترنال ذخيره نماييد. روش ديگر آن است كه شما اطلاعات گوشي خود را به لپ تاپ يا كامپيوتر خود انتقال دهيد. البته در تمامي اين روش‌ها بازهم امكان حذف اطلاعات و از دست رفتن انها وجود دارد.

پيشنهاد كارشناسان ما در مركز بازيابي اطلاعات براي تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات گوشي‌تان، استفاده از برنامه Google Photos است. اين برنامه قابليت ذخيره عكس به صورت نامحدود را فراهم مي‌كند (تا زماني كه فايل ها خيلي بزرگ نيستند) و پشتيبان گيري در آن آسان است. رد صورت نصب اين برنامه تنها كافي است به تنظيمات آن برويد، پشتيبان گيري و همگام سازي را انتخاب كنيد.

 

نكات مهم در تعمير تخصصي موبايل

1. دارا بودن تمام ابزارهاي لازم براي تعميرات موبايل :

قطعا مهم ترين نكته در مركز تعميرات تخصصي موبايل برخورداري از امكانات بالا در اين خصوص ميباشد كه نقش بسيار تعيين كننده اي دركيفيت تعمير دارد. گوشي هاي موبايل دستگاه هاي بسيار ظريفي هستند كه بايد در حين تعمير آن ها از ابزار هاي تخصصي استفاده شود.

به طوري كه يك متخصص با دانش بالا اگر به ابزار مناسب مجهز نباشد عملا نميتواند مشكلات را به خوبي شناسايي و در جهت تعمير آن اقدام كند. براي مثال به منظور جداسازي قاب آيفون ها ابزار هاي اختصاصي اين امر لازم ميباشد و با استفاده از آن به راحتي ميتوان قاب را از گوشي جدا كرد. پس لازم است اين نكته را حتما مورد توجه داشته باشيد.

2. اطلاع كامل از مراحل جمع كردن گوشي تعمير شده :

جمع كردن وسيله ي تعمير شده يكي از نكات بسيار مهمي است كه براي گوشي هاي موبايل هم صدق ميكند و براي انجام آن نياز به دقت و مهارت بسيار بالايي ميباشد. بسيار هستند تعميركاراني كه بعد از تعمير گوشي نميدانند بايد چه مراحلي را براي جمع كردن دستگاه تعمير شده طي كنند.

اين نكته را از ياد نبريد كه مسلط بودن به جمع كردن موبايل تعمير شده در مركز تعميرات موبايل امري بسيار ضروري ميباشد.

3. تميز و مرتب كردن محيط و ميز كار :

يكي از نكات مهم كه كارشناسان مركز تعميرات موبايل نبايد آن را از ياد ببرند تميز كردن محيط كارشان ميباشد. اين نكته به بهبود كيفيت تعمير كمك شاياني ميكند. تيم آموزشي مركز تعميرات موبايل  بايد پس از جداسازي قطعات موبايل آن ها را به خوبي مرتب كنند تا دقت شان در مراحل تعمير بر اثر مرتبي و شلوغي پايين نيايد.

4. استفاده از قطعات با كيفيت و اورجينال :

مركز تعميرات موبايل براي بهبود در عملكرد تعمير ملزم به استفاده از فطعات با كيفيت هستند. اين امر سبب ميشود تا تعميرات موبايل با سرعت بيشتري انجام شود. به عنوان يك كاربر اگر قصد كسب اطمينان بالا از تعمير گوشي موبايل خود را داشته ياشيد، دقت كنيد مركز تعميرات موبايل ضمن ارائه ي كيفيت بالا، حتما از قطعات اورجينال و اصلي مخصوص همان برند استفاده كنند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۶ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۶:۵۳ ] [ c-plus ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب