مركز تعميرات تخصصي سخت افزار
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 28
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1362
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 

اگر برق پروژكتور را بلافاصله بعد از خاموش كردن مي كشيد يا  تميز كردن دوره اي فيلتر هاي پروژكتور را پشت گوش مي اندازيد و يا دستگاه را در مكان خيلي گرم و خيلي سرد قرار مي دهيد، تعمير لامپ ويدئو پروژكتور براي شما غير منتظره نخواهد بود.

اهميت تعمير لامپ ويدئو پروژكتور

اكثر پروژكتورها هنگامي كه عمر لامپ تمام مي شود، پيغامي مي دهند مبني بر اينكه “عمر لامپ به پايان رسيده است.” ( Lamp Life Exceeded ). هنگامي كه اين پيغام را ديديد بهتر است براي تعويض و تعمير لامپ پروژكتور شارپ خود اقدام كنيد حتي اگر مشكلي در تصوير دهي نداشته باشد. بايد دقت كنيد عمر لامپ بيشتر از ۲۰ درصد حداكثر آن نشود. مثلا اگر عمر يك لامپ پروژكتور ۳۰۰۰ ساعت است نهايتا بايد تا استفاده ۳۶۰۰ ساعتي آن را تعويض كنيد، زيرا در غير اين صورت امكان تركيدن لامپ در جاي خود بسيار بالا مي رود. اين اتفاق مي تواند آسيب جدي به كل دستگاه پروژكتور وارد كند.

معمولا بهتر است هنگام خريد پروژكتور يك يا دو لامپ يدكي هم با آن خريداري كنيد تا اگر لازم شد در زمان مناسب آن را تعويض كنيد و تعمير لامپ ويدئو پروژكتور را به عقب بيندازيد.

روند تعمير لامپ ويدئو پروژكتور

ويدئوپروژكتور مورد نظر به محض پذيرش در بخش تعميرات مركز، توسط كارشناسان بررسي و ايراد سيستم مشخص خواهد شد.

پس از پايان مرحله عيب يابي و برآورد هزينه تعمير، هزينه هاي احتمالي تعمير لامپ ويدئو پروژكتور به مشتري اعلام مي شود و اين مشتري است كه تصميم مي گيرد كه آيا مايل به ورود به پروسه تعميرات هست يا خير؟ در صورت تاييد پروسه تعمير آغاز خواهد شد.

پس از تعمير لامپ ويدئو پروژكتور و تحويل به مشتري تا زمان تست كامل و اطلاع از سلامت سيستم هيچ وجهي دريافت نخواهد شد.چنانچه پس از برآورد هزينه و ايراديابي قبل از ورود به مرحله تعمير، مشتري به هر دليلي از تعمير لامپ ويدئو پروژكتور خود منصرف گردد، هيچ هزينه اي دريافت نمي گردد.

تعمير لامپ ويدئو پروژكتور

مركز تعمير لامپ ويدئو پروژكتور مفتخر است علاوه بر ارائه برندهاي معتبر ويدئو پروژكتور و ملزومات و خدمات جانبي، امكان ارائه خدماتي ويژه در خصوص نگهداري، سرويس و تعمير لامپ ويدئو پروژكتور همه برندهاي ويدئو پروژكتور را به مشتريان گرامي اعلام نمايد.

 

منبع: نمايندگي تعميرات پروژكتور در تهران

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۱۱:۱۳ ] [ c-plus ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب