مركز تعميرات تخصصي سخت افزار
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 1
افراد آنلاین : 2
همه : 1337
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

براي اتصال صحيح پروژكتور به لپ تاپ چه بايد كرد؟

در سوالات متداول تعمير ويدئو پروژكتور كانن به آن چه پرداخته مي شود، شيوه صحيح اتصال پروژكتور به لپ تاپ است. براي اتصال صحيح پروژكتور به لپ تاپ كافي است تا اين دستورالعمل را دنبال كنيد:

برروي صفحه دسكتاپ لپ تاپ خود كليك راست نماييد. از ميان گزينه‌هاي موجود گزينه screen resolution را انتخاب نماييد. گزينه connect to a projector را برگزينيد. پس از انتخاب گزينه connect to a projector، گزينه duplicate را انتخاب كنيد تا تصوير مدنظرتان را هم روي صفحه نمايش و هم روي پروژكتور داشته باشيد.

براي وصل كردن كابل پروژكتور مي‌توانيد از سوكت ۱۵ پيني لپ تاپ استفاده كنيد. براي تنظيم رنگ، شفافيت، بزرگ‌نمايي و كوچك‌نمايي تصوير نيز مي‌توانيد از كنترل پروژكتور استفاده كنيد. البته دكمه‌هايي هم بر روي پروژكتور تعبيه شده كه از طريق آنها مي‌توان تنظيمات مورد نياز را اِعمال كرد. براي بزرگ‌نمايي يا كوچك‌نمايي و همچنين شفافيت تصوير نيز مي‌توانيد قسمت روي عدسي پروژكتور را بچرخانيد تا تصوير به اندازه دلخواه درآيد.

آيا سرويس دوره‌اي فن پروژكتور ضروري است؟

مورد ديگري كه جا دارد در سوالات متداول تعمير ويدئو پروژكتور به آن پرداخته شود، ضرورت سرويس‌هاي دوره‌اي فن پروژكتور است. فن پروژكتور در صورت عدم دريافت سرويس‌هاي به موقع و انجام گردگيري‌هاي بايسته، كيفيت نخستين خود را از دست مي‌دهد و دچار خرابي مي‌گردد. از همين رو توصيه مي‌شود، نكات درج شده در دفترچه راهنماي پروژكتور جدي گرفته شده و هر از چند گاهي، سرويس‌هاي مورد نياز بر روي فن پروژكتور پياده شود.

البته گاه خرابي پيش آمده در فن پروژكتور حاد بوده و با گردگيري و سرويس‌هاي اين‌چنيني برطرف نمي‌گردد. در اين شرايط لازم است تا پس از بررسي دقيق دستگاه، اقدامات لازم جهت تعويض فن پروكتور آغاز گردد. نياز به تعمير فن پروژكتور و يا تعمير آن، صرفاً پس از بررسي دستگاه و طي مراحل عيب‌يابي مشخص مي‌گردد.

نشانه هاي خرابي مين برد پروژكتور كدامند؟

حتما شما نيز انتظار پرداختن به نشانه هاي خرابي مين برد در بخش سوالات متداول تعمير ويدئو پروژكتور را داريد. در اين ارتباط بد نيست بدانيد كه خاموش شدن ناگهاني پروژكتور يكي از نشانه‌هاي خرابي مين برد پروژكتور است. در صورت خرابي اين قطعه، پس از روشن شدن پروژكتور، دستگاه پس از چند لحظه به صورت خودبخود، خاموش شود. يكي ديگر از نشانه‌هاي وجود خرابي در مين برد پروژكتور، ارائه تصويري نامناسب توسط اين دستگاه است.

البته بي‌كيفيتي تصوير ارائه شده توسط پروژكتور ممكن است به دلايل ديگري نيز اتفاق بيفتد. (جهت اطمينان از اين مسئله كه خرابي پيش آمده به دليل وجود اشكال در مين برد پروژكتور است، نياز به بررسي دستگاه و تست عملكرد ساير قطعات آن است). دريافت تخصصي‌ترين سرويس‌هاي مرتبط با تعويض و تعمير مين برد پروژكتور و ساير قطعات اين دستگاه، با حضور در نمايندگي تعميرات پروژكتور و يا از طريق تماس با اين مركز، امكان پذير است.

 

منبع: نمايندگي تعميرات پروژكتور

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۰۹:۰۰ ] [ c-plus ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب