مركز تعميرات تخصصي سخت افزار
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 17
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1351
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

بلوتوث لپ تاپ hp

بلوتوث لپ تاپ hp يكي از بخش هاي دستگاه است كه وظيفه ارتباط گيري به كمك يك ريز تراشه در يك فركانس مشخص را بر عهده دارد. ممكن است اين ريز تراشه به هر دليلي( نرم افزاري يا سخت افزاري) از كار بيفتد و كارايي لازم را نداشته باشد. در اين شرايط چه بايد كرد و از چه روش هايي براي تعمير بلوتوث لپ تاپ hp بايد وارد عمل شد. در ادامه اين بحث مي خواهيم دو راه حل مفيد براي رفع مشكل اتصال بلوتوث در لپ تاپ اچ پي را بررسي كنيم. اين راه حل ها را به كمك تعميركاران و تكنسين هاي مركز تعمير تخصصي تعمير لپ تاپ اچ پي جمع آوري كرده ايم و در اختيار شما قرار مي دهيم. همراه ما باشيد.

بلوتوث لپ تاپ hp

دلايل كار نكردن بلوتوث لپ تاپ hp

وقتي بلوتوث لپ تاپ hp از كار مي افتد بايد خوش بينانه به موضوع بنگريم و ابتدا از مسير نرم افزاري تمام راه هاي موجود را بررسي كنيم تا بتوانيم مشكل را برطرف سازيم. گاهي ممكن است به دليل در دسترس نبودن درايور سخت‌افزار يا سازگار نبودن درايور با نسخه‌ ويندوز بلوتوث لپ تاپ hp از كار بيفتد؛ اگر با اجراي ترفند هاي نرم افزاري موفق نشديد مشكل بلوتوث را در لپ تاپ اچ پي و در سيستم عامل ويندوز حل كنيد، حتما از يك مركز معتبر تعميرات لپ تاپ اچ پي كمك بخواهيد.

 

دو راه حل كاربردي براي تعمير بلوتوث لپ تاپ hp

آيا بلوتوث لپ تاپ اچ پي در حالت Running است؟

در تعمير بلوتوث لپ تاپ  hp در بخش نرم افزار، اولين سوال اين است: آيا سرويس بلوتوث در حال اجرا است؟ در بسياري از موارد علت اينكه بلوتوث به درستي كار نمي كند اين است كه سرويس پشتيباني بلوتوث در پس زمينه در حال اجرا نيست. براي بررسي اين موضوع دكمه هاي Win + R را هم زمان با هم فشار دهيد در پنجره باز شده، عبارت services.msc را تايپ كرده و دكمه Enter را بزنيد.

در پنجره Services tool ، سرويس Bluetooth Support Service را پيدا كنيد و ببينيد كه آيا در حال اجرا است يا خير؟ اگر اين سرويس در حال اجرا باشد، بايد كلمه Running را در زير قسمت آن ببينيد؛ اگر هم بلوتوث لپ تاپ hp در حال اجرا نيست؛ بر روي آن راست كليك كرده و گزينه Start را انتخاب كنيد .

 

به روز رساني بلوتوث لپ تاپ hp و نصب مجدد درايور بلوتوث

به روز نبودن يا خراب بودن درايور بلوتوث، مي تواند مانع از كاركردن درست و دقيق اين ريز تراشه حساس شود. لذا براي تعمير بلوتوث لپ تاپ hp در اين حالت پيشنهاد مي دهيم كه درايور بلوتوث را مدام از طرف شركت سازنده به روز رساني كنيد.

به راحتي مي توانيد درايور مورد نظرتان را از طريق Device Manager به روز نگاه داشته يا آن را به نسخه قبل باز گردانيد يا حتي آن را حذف كنيد. براي اين كار Device Manager را از طريق منو استارت جستجو و آن را باز كنيد؛ روي قسمت بلوتوث دستگاه راست كليك و گزينه Properties را انتخاب كنيد. به تب “Driver” برويد و با كليك كردن بر روي دكمه هاي مربوط مي توانيد درايور مورد نظرتان را بازگشت به نسخه قبل / حذف يا به روز كنيد.

 

نمايندگي hp در تهران درگاهي امن و ايمن است كه تمام محصولات كمپاني اچ پي را مورد پوشش قرار مي دهد. در اين نمايندگي مي توانيد بهترين و مفيد ترين امكانات و تسهيلات را در اختيار بگيريد و با استفاده از اين امكانات در بخش فروش و تعميرات، هر يك از نياز هاي خود را برطرف سازيد. نمايندگي اچ پي در تهران در رعايت اصول مشتري مداري و در نظر گرفتن حقوق مسلم كاربران از هيچ تلاشي دريغ نمي كند و همراه در تكاپوست تا بتواند هر سطحي از نياز كاربران را برطرف سازد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۳۰:۱۴ ] [ c-plus ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب