مركز تعميرات تخصصي سخت افزار
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 27
دیروز : 1
افراد آنلاین : 2
همه : 1361
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

يك شركت تجاري، در راستاي تأمين نياز اين گروه از كاربران، ويدئو پروژكتوري توليد كرده كه براي پخش فيلم نيازي به رايانه، گوشي يا هيچ نوع وسيله و ابزار واسط ديگر ندارد. اين ويدئو پروژكتور جيبي به اندازه‌اي كوچك است كه به راحتي در كف دست جاي مي‌گيرد و با استفاده از آن مي‌توان در هر زمان و هر مكان فيلم‌هاي محبوب را با كيفيت بالا مشاهده كرد.


 

مشخصات و قيمت ويدئو پروژكتور جيبي CINEMOOD

ويدئو پروژكتور جيبي سينه‌مود يا همان CINEMOOD Portable Cinema Projector به راحتي در كف دست جاي مي‌گيرد. با استفاده از ويدئو پروژكتور جيبي سينه‌مود مي‌توان در هر زمان و هر مكان فيلم‌هاي محبوب را با كيفيت بالا مشاهده كرد. پروژكتور جيبي CINEMOOD Portable Cinema Projector، چيزي حدود ۳۴۹ دلار قيمت دارد و براي پخش فيلم نيازي به رايانه، گوشي يا هيچ نوع وسيله و ابزار واسط ديگر ندارد.

دريافت و پخش فيلم و محتواهاي مورد علاقه كاربران توسط CINEMOOD Portable Cinema Projector از طريق اتصال به نتفليكس، يوتيوب، آمازون پرايم و ديگر سرويس‌هاي اينترنتي انجام مي‌پذيرد.

بنابراين كاربران اين ويدئو پروژكتور جهت استفاده از امكانات و قابليت هاي آن كافي است تا در سرويس‌هاي نتفليكس، يوتيوب، آمازون پرايم و ديگر سرويس‌هاي اينترنتي عضويت داشته باشند. با عضويت در اين سرويس‌ها كاربران اين دستگاه مي‌توانند محتواي مورد علاقه شان را دريافت كرده و مشاهده كنند.

آيا ويدئو پروژكتور جيبي CINEMOODبه واي فاي نياز دارد؟

خوشبختانه طراحي ويدئو پروژكتور جيبي CINEMOODبه صورتي انجام شده است كه كاربران حتي اگر به اينترنت واي‌فاي دسترسي نداشته باشد هم مي‌توانند از آن استفاده كنند. بدين منظور كاربران اين دستگاه مي‌بايست در زمان دسترسي به واي فاي محتواي مورد علاقه‌ خود را بارگذاري كرده، بر روي سينه مود ذخيره كند تا بعد‌ها به صورت آفلاين آن را مشاهده كند.

بد نيست بدانيد كه حافظه داخلي سينه مود ۱۶ گيگابايت است و علاقمندان در زمان خريد آن سه كتاب و ۱۲۰ ساعت فايل ويدئويي نيز دريافت مي‌كنند. در صورت نياز به حافظه بيشتر، كاربران ويدئو پروژكتور جيبي CINEMOODمي‌توانند كارت حافظه سازگار با اين دستگاه را خريداري كرده و به آن متصل نمايند.

نمايندگي تعميرات پروژكتور ارائه دهنده تمامي خدمات مرتبط با بازسازي، تعمير، بازيابي، سرويس و گردگيري پروژكتورهاي موجود در بازار است. خدمات ارائه شده در اين مركز محدود و منحصر به دستگاهي خاص نيست و تمامي پروژكتورهاي دل، ايسر، كانن، پاناسونيك و … را شامل مي گرد.

 

 

منبع: نمايندگي تعمير پروژكتور

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۳۵:۱۲ ] [ c-plus ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب