مركز تعميرات تخصصي سخت افزار
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 11
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 1345
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

نمايندگي كانن در تهران با تقسيم ساختار خويش به پارت هاي تخصصي متعدد، ارائه دهنده كليه خدمات مرتبط با تعمير و بهسازي دستگاه هاي اين برند است. كاربران دستگاه هاي كانن مي توانند با مراجعه به نمايندگي كانن در تهران كليه خدمات مرتبط با تعمير، بهسازي، ارتقاء و ترميم محصولات خويش را دريافت نمايند. در صورت عدم امكان مراجعه حضوري به اين مركز، دارندگان دستگاه هاي كانن مي توانند از سيستم «سرويس در محل كانن» بهره مند گردند.
اين سرويس به ويژه براي آندسته از محصولاتي كه به دليل حجم و ابعاد بالا، امكان جابجايي آنها ميسر نيست، مناسب است. نمايندگي كانن در تهران با تجهيز كادر فني خويش به پيشرفته ترين تجهيزات و امكانات روز دنيا، فضايي فراهم آورده كه در آن امكان ارائه تمامي خدمات مورد نياز كاربران، بر اساس ضوابط و استانداردهاي جهاني كانن فراهم گشته است. نمايندگي كانن در بخش فروش، عرضه‌كنندۀ دستگاه ‌هاي كانن و در پارت تعمير، ارائه‌دهندۀ خدمات پس از فروش است. 

 

نمايندگي كانن در تهران و واحدهاي تخصصي تعميرات كانن

نمايندگي كانن در تهران جهت ارائه هر چه تخصصي تر خدمات، تيمي از مجرب ترين مهندسان هر حوزه را به همكاري فراخوانده و مجموعه اي از پيشرفته ترين تجهيزات روز دنيا را در اختيار آنان قرار داده است. تلفيق اين دو مجموعه (نيروي متخصص و تجهيزات پيشرفته) در «نمايندگي كانن در تهران» سبب گشته تا اين مركز موفق به ارائه بالاترين سطح كيفيِ خدمات و سرويس هايِ مرتبط با دستگاه هاي اين برند به كاربران و مشتريان گرامي گردد.

نمايندگي كانن در تهران و جديدترين محصولات نمايندگي مجاز كانن

نمايندگي كانن در تهران ارائه دهنده كليه خدمات مرتبط با فروش، تعمير، بهسازي، سرويس هاي دوره اي و ارتقاء دستگاه هاي كانن است. بد نيست بدانيد كه شركت كانن از معدود شركت هايي است كه در طراحي و ساختِ دوربين‌ها، تجهيزات جانبي عكاسي و تصويربرداري تخصص ويژه‌اي دارد. دوربين عكاسي، تجهيزات جانبي چاپ، دستگاه‌هاي فتوكپي، چاپگر، تجهيزات جانبي عكاسي و فيلمبرداري، اسكنر، فانتوم، دوربين‌هاي عكاسي و فيلمبرداري در مدل‌هاي گوناگون و… برخي از محصولات ساخت اين شركت مي‌باشند.

تعميرات كانن و اخبار مركز تخصصي كانن

بي هيچ اغراقي مي توان مدعي آن بود كه تجربه، تخصص، دانش، پشتكار و خلاقيت، هوشمندي، نوآوري، خصيصه‌ تك تك مهندسان فعال در  مركز تعميرات كانن است؛ كارشناسان مركز تعميرات كانن با تلاش هاي شبانه روزي خود توانسته اند، در حوزۀ فعاليت هاي خويش، به سطح مطلوبي از ارائه خدمات بپردازند و حتي الامكان در بهينه سازي دستگاه هاي هوشمند موجود در كشور كوشا باشند.

 

منبع: نمايندگي كانن در تهران

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ دى ۱۳۹۷ ] [ ۰۱:۳۴:۴۴ ] [ c-plus ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب